Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Promena igre Spojnice

Od 1. februara 2010. vraća se stari format igre spojnice. Za sada će korisnički interfejs ostati isti kao što je bio ranije, ali radimo na novom koji će olakšati igranje ove igre mnogim igračima. Zahvajujemo svim igračima i posetiocima sajta koji su nam poslali spojnice.

Postavio Supervizor, 20.01.2010.

Komentari

I ja stvarno smatram da je prijasnja igra spojnica bila puno zanimljivija .........i da se treba vratiti.......ovu sada spojnicu moze resiti dete od 7 godina.. i manje dete..........ovo je najbolje sto ste mogli uciniti.........LoOooOdnica........LoOoOdNiCa - LoOoOoDaK 2010-01-23

Da, ali nemojte da svaka druga spojnica bude o Hari Poteru i Gospodaru prstenova. - Miroslav Lackovic 2010-01-24

i da ne budu oni ratovi toliko cesto... - gilens 2010-01-24

Danas je u igri "Ko zna zna" bilo pitanje: gde je Marija Ivanovic završila baletsku školu. Na Google nakon igre nismo uspeli da pronađemo balerinu Mariju Ivanović. Drugo pitanje na koje imamo pritužbu je: "Koji je vitamin rasta?", tačan odgovor bi trebalo da bude vitamin B, ali u kvizu odgovor je vitamin A. Molimo Vas da kontrolišete pitanja, jer ovo nije prvi put. - BiN 2010-01-24

@ Supervizor:Možete li da mi date da odigram ponovo igru moj broj za danas(24.1) posto sam slucajno umesto znaka + stavio * i dobio ogroman broj?Ili vi sami ispravite izraz. - Mikser 2010-01-24

E stvarno ko je ta Marija Ivanovic?Jel postoji uopste balerina koja se tako zove? - mladenbg 2010-01-24

@Mikser: ne, kada bi dali Vama, onda bi morali da damo svakom drugom ko trazi slicno i tako u beskraj. Potpuno se gubi svrha vremenskog ogranicenja, ogranicenja da samo jednom moze da se odigra igra, itd. Pazite ubuduce. - Supervizor 2010-01-24

U igri "Ko zna zna", na pitanje za vitamin rasta, vas odgovor je vitamin A, sto je diskutabilno. Svi vitamini imaju ulogu u rastu i razvoju. Ali najvaznija uloga u rastenju je vitamina D, koji je znacajan za resorpciju kalcijuma i rast kostiju. - Zagor 2010-01-24

Pored diskutabilnih pitanja o Mariji Ivanović (?) i vitaminu rasta, bilo je i pitanje kad je bila Oktobarska revolucija gde je kao tačan odgovor data 1918.godina (???) - exy 2010-01-24

zbog problema sa vezom imao sam problem sa skockom i asocijacijama ,jer moze da mi se ponovi. - miotrans 2010-01-24

Nije prvi put da stave pogrešnu godinu kao odgovor, ali ja zaokružim najpribližniju ponuđenu tačnoj i obično pogodim. - BiN 2010-01-24

Poruka Mariji Ivanović koja je verovatno i poslala pitanje o sebi: Zaista nije u redu da neko vrši sopstvenu promociju preko Slagalice. Mogu ja kao Žika Žikić da pitam gde je Žika Žikić završio gimnaziju i da tvrdim da sam nekakv slikar, a moje slike niko pritom nije ni video a kamoli poželeo da kupi! - BiN 2010-01-24

@ Supervizor:Dobro.A mozete li onda da mi javite da li ce mi biti priznate reci u igri Slagalica za 1.1. i 9.1,to jest da li su one ispravne? - Mikser 2010-01-25

U drugom pitanju danasnje ugre Ko zna zna potjrala se greska ... naime pitanje je koji je grad najjuznije i ponudjena resenja su : Pristina,Niksic,Vranje i Pec ... i ja naravno punudim odgovor Pec i igra kaze da nije tacno ... ??? - Žilijen 2010-01-25

I ja sam mislio isto tako, ali nakon što sam pogledao kartu video sam da je rešenje na sajtu bilo tačno. Vranje je neznatno južnije od Prištine i Peći, ali ipak jeste južnije. ;) - Милан Миловановић 2010-01-25

@Mikser, nazalost ne cuvamo podatke starije od 14 dana. Da li se mozda secate koje su reci u pitanju? - Supervizor 2010-01-25

@ Supervizor:Nisam siguran ali mislim da su zagaravi i tolerisan ako ih nisam pomešao sam nekim drugim datumima. - Mikser 2010-01-25

@Mikser, to bi trebalo da je priznato. Ne secam se reci "zagaravi" ali se dobro secam da smo rec "tolerisan" dodali u bazu podataka. - Supervizor 2010-01-25

Nisam se do sada obracao supervizorima, ali danasnja asocijacija u koloni A sadrzi rec NUKLEARNA sto je na kraju asocijacija za PORODICU?! Samo mi to objasnite molim Vas... - Milorad 79 2010-01-26

@Milorad, potrazite pojam Nuklearna Porodica na Internetu pa cete nauciti nesto novo. Sto je i krajnji cilj igre. :) - Supervizor 2010-01-26

Da, da pogledao sam...hvala...moram priznati da se nisam toliko bavio sociologijom porodice, ali ne mogu a da ne primetim nesto, mi i pored ogromnog bogatstva naseg jezika koristimo tudjice. Pojam je pojam, u redu, ali i kao takav moze da se prevede. Nuclear family = uza porodica...Ne pripisujte komentar sujeti..:) - Milorad 79 2010-01-26

@ Supervizor:Ali nije.A i rekao sam Vam da nisam siguran.I šta će na kraju biti?Mislim da Vam taj sistem nije baš najbolji. - Mikser 2010-01-26

@Mikser, trebalo bi ranije da se javite - proslo je 25 dana od prvog januara. Mozemo sada kopati po bazi podataka da pronadjemo Vase poene za taj dan (omogucicemo Vam da ponovo odigrate igre), ali reci ne mozemo vise da vidimo. Morate razumeti da u bazi podataka imamo preko 2 miliona rekorda i da ne mozemo da cuvamo sve podatke dugo. Ovo je ujedno i poruka svim igracima. Rec treba da vam bude priznata u roku od 4 dana od dana igranja (realno treba mnogo manje, ali 4 dana je neki apsolutni maksimum) Nakod toga imate 10 dana za eventualne zalbe i posle toga "sta je bilo bilo je". - Supervizor 2010-01-26

Mikser: u bekapu smo nasli 9 januar i rec PROKAČITI. Nešto baš nismo sigurni da je ta reč ispravna. Prvi januar možete ponovo odigrati. - Supervizor 2010-01-26

Je l' možete i meni da proverite reč za 19. januar? Iskren da budem, sad se više i ne sećam šta sam stavio za odgovor, ali mi je u tom trenutku delovalo kao da bi reč trebalo da bude priznata. Do sada mi je uvek priznavano ono što sam mislio da je u redu, a gubio sam poene na rečima za koje sam video da sam omanuo. :D - Милан Миловановић 2010-01-26

Reč je NAPARIVO. Nije priznata, mada ako se potrudite da objasnite na šta ste mislili...? - Supervizor 2010-01-26

asocijacije za 25.1. su nejgluplje asocijacije koje sam odigrao u životu...:/ - Milanche92 2010-01-27

najgluplje* - Milanche92 2010-01-27

@Supervizor:Kako niste sigurni?Vi bi morali da budete sigurni da li je ispravna ili je.Ja sam cuo za nju ali mi je delovala sumnjivo.U slakom slučaju,hvala Vam. - Mikser 2010-01-27

@Mikser: pod "nismo sigurni" podrazumevamo da po nama ta reč nije ispravna. Ali ako neko pokaže neku referencu da ipak jeste onda ćemo to priznati. - Supervizor 2010-01-27

U vezi sa rečju naparivo (od napariti - nešto što može da primi (vodenu) paru, napariti krpu - napariva krpa, napariti lice - naparivo lice). Mada sad kad razmislim dublje o ovoj reči i meni izgleda sumnjiva. :D - Милан Миловановић 2010-01-27

@Milan: pošto ne možemo da odlučimo, odlučili smo se za kompromis. Možete ponovo odigrati igru za taj datum, pa unesite neku drugu reč. - Supervizor 2010-01-27

Zahvaljujem na tome. :)
Naravno, ja sam je zamenio drugom sumnjivom rečju, ali se ovog puta neću buniti. :) Sačekaću redovnu proceduru, pa kako god se odluči. ;) - Милан Миловановић 2010-01-27

Nisu mi upisani poeni za igru spojnice od 27.1. Molim da se to ispravi (igru sam odigrao danas). - Aleksandar Stefanovic 2010-01-28

Danas kada sam odigrao "Spojnice" sistem je blokirao i nisu mi upisani poeni.U igri "Slagalica" nije mi priznata rec,a kada je trebalo da pojasnim znacenj sistem je takodje blokirao. - Stefan Zdravkovic 2010-01-28

Ne menjajte spojnice nikako,to mi povecava prosek igre.Hvala - anamara 2010-01-28

Nisu mi jasne danasnje asocijacije kakve veze ima tepih sa bombom???? - tijana 2010-01-29

@tijana: potrazite na Internetu izraz "tepih bombardovanje" (ili carpet bombing ako znate engleski). - Supervizor 2010-01-29

U treneutku igranja igre ko zna zna vezu sa servrrom sam izgubi,iako sam bio zavrsio igru bodovi mi se nisu uracunali. - dusann 2010-01-29

@Supervizor
"tepih bombardovanje" svaka cast na sirini znanja ali mislim da je to siroj javnosti zaista nepoznato... - Fellow 2010-01-29

@Ctl Fellow, ne znamo koliko imate godina i odakle ste, ali za vreme NATO bombardovanja Srbije se vrlo cesto mogao cuti ovaj termin u informativnim emisijama. - Supervizor 2010-01-29

Mene je više zbunio kobalt, a za tepih mi je jasno...Nije da se bunim, video sam posle kako se spominje i taj kobalt. Možda bi bolje bilo da je umesto toga stajalo "prljava". - Vlada T 2010-01-29

@Supervizor, hvala za objasnjenje ali i dalje mislim da je bila glupa asocijacija. - tijana 2010-01-30

U danasnjoj asocijaciji, posle otvorene kolone A, upisao sam za konacno resenje televizor. Asocijacija nije priznata, a konacno resenje je TV?!? Pa dobro... - Milorad 79 2010-01-30

danas sam u asocijaciji , pogodio kolonu A : antena , i kao konacno resenje napisao televizija / televizor .. i pisalo mi je da nije tacno .. a posle kad sam odustao i ostao bez ideja video sam da je konacno resenje TV , pa moglo bi tu nesto da se sredi , da se priznaju poeni , pozdrav - laki_7 2010-01-30

Prihvatljiva rešenja asocijacije su bila: TV i Televizija. Dakle, TV nije od televizor, već televizija. Nažalost, televizor ne možemo priznati zbog ostalih kolona. Recimo, rešenje kolone C je "duel", što ne asocira na televizor, već na televizijsku emisiju. Isto i rešenje kolone B može da bude diskutabilno da li asocira na "televizor", ali definitivno asocira na "televiziju". - Supervizor 2010-01-30

E pa sad, to Vi tako tumacite. Ako "Duel" asocira na televizijsku emisiju, zasto onda nije konacno resenje televizijska emisija, sto je, morate priznati drugi pojam od pojma televizija! A TV, gospodo supervizori, moze biti i od televizor, to je neodredjena skracenica! Molim Vas, ne mozete dati skracenicu u resenje! Ili, ako je vec dajete, priznajte sva resenja koja proizilaze od te skracenice. Vama bezgresnima se takodje sigurno bezbroj puta desilo da umesto televizor kazete TV! Ako cemo vec gledati po kolonama, resenje kolone A je antena, sto je svakako deo TELEVIZORA! - Milorad 79 2010-01-30

Uh da li je iko resio danasnju asocijaciju?!?! - mladenbg 2010-01-31

Pa,neki jesu,bar koliko vidim po broju poena za danasnji dan i to iz prve.;) U svakom slucaju,veoma zanimljiva asocijacija,pogotovo sto je verovatno radila vikipedija ili google,da bi se naslo bilo sta sto ima veze sa recju koja je konacno resenje.:) Samo bih zamolio ljude koji salju asocijacije,da bar vode racuna o izrazima,jer neki pojmovi ipak moraju da budu u sintagmi,pogotovo kao deo danasnje asocijacije,vezan za oblast Nove Gvineje...
I jedno pitajne za Supervizora,posto nisam bio aktivan skoro mesec dana,je l' jos uvek funkcionise rotacija pitanja?Unapred hvala na odgovoru - Aleksandar Tot 2010-01-31

Asocijacija je danas ubila!
Ja otvorio C (Sportista) i D (Crvena Zvezda) i reko' ajd' probam konacno: Dragan Dzajic i nije priznato...
Posle mi nije palo napamet da bilo sta pokusavam na tu temu... :( - Fellow 2010-01-31

i meni se isto desilo. ja uneo Dzajic i nista, kako da mi padne na pamet da opet pokusam sa dzaja
- Marko Aleksandric 2010-02-01

pohvale za vracanje spojnica u igru ali mislim da sama igra treba ba bude zabavnog karaktera , danasnja je bila preteska i za nekog sa zavidnim znanjem.Neznam kakav su uspeh imali ostali igraci ja sam uspeo da spojim samo dva pojma. - Gale Djordjevic 2010-02-01

A ja sam spojio samo jedan pojam,medjutim vidim da su neki takmicari spojili sve i osvojili max broj poena za danas,svaka cast ljudima na znanju????? - Donald 2010-02-01

@Milorad: da, u pravu ste, necemo vise ubacivati skracenice u resenja. - Supervizor 2010-02-01

@Aleksandar: svakog meseca ide rotacija za taj mesec za one koji se "dobro pokažu" početkom meseca. - Supervizor 2010-02-01

Piščica? Okolotrbušni pantalodržač je sledeći? - Vlada T 2010-02-01

Поштовани, и мени је реч пишчица била нелогична за књижевницу, списатељицу, писца, а ако се овако настави са речима који су ван српског језика, онда се господин Владо неће звати панталодржач већ хлачалодржац. За Марију Ивановић имам разумевање: Па девојка је стварно завршила балетску школу у Београду а да ли је балерина ? Уисталом и ми нисмо професионалци у знању неко докони људи, заљубљеници у речи и слова, у појмове и дражи игре. Играјмо се... Све остало није важно. - kefalo pozarevac 2010-02-01

Moj predlog je da sve ove sa 420 poena za dva dana momentalno izbacite iz igre... Stvarno se nerviram kad vidim koliko neciji bezobrazluk moze da bude velik... - Stevan Uzelac 2010-02-02

Stevan je u pravu ali ne bi trebalo izbacivati nikoga iz igre.Svima je jasno kako može da se nakupi toliko poena ( dva računara...)Ja se samo pitam gde je tu zadovoljstvo ,gde je stvarno znanje?___ shef - Dedavlada 2010-02-02

Igra spojnica je brutalna. Hajdemo ljudi malo realnosti, pa ko ono zna, evo ja ću mu podići spomenik!!!*


* ne računam tu one koji su završili italijanski jezik i književnost, a ti su 0,000001 populacije


- Vladimir Mladenov 2010-02-02

Ja sam zavrsila italijanski jezik i knjizevnost i nema nas uopste tako malo. I nisam poslala spojnicu ali sam se jako obradovala. - imagine 2010-02-03

Ma blago tebi, ali mislim da je ovo vise kviz koji treba da nas oraspolozi i zabavi a ne da nas ubija u pojam. Nije fora iskopati na googlu neke pojmove i muciti sve ostale... - tijana 2010-02-03

Cenim ja to sto si ti to sve procitao, ali mislim da je realnije stavljati nesto iz opste kulture, a ne da spojnice moze da resi samo onaj koji dobije oblast koja mu je hobi ili koja ga toliko interesuje da o njoj sve zna.
- tijana 2010-02-03

molba za supervizora da mi dozvoli da odigram asocijacije ponovo(neke druge naravno) iz razloga sto danasnje nisu ispravne,naime prost uopste nije alen nego alan ,a posto sam ovog meseca katastrofa sa bodovima bas bi mi znacilo - Gale Djordjevic 2010-02-03

slazem se s galetom, danasnja slagalica u doticnoj koloni ne valja... - gilens 2010-02-03

@Gale i @gilens, u pravu ste, jos ranije smo ispravili (nazalost prekasno za neke igrace). - Supervizor 2010-02-03

@xxx
Evo podici cu ti spomenik, samo nam otkrij tvoj identitet.

Ček, ček, pa ti si postavio te spojnice, onda se ne racunas. :p

Druze/drugarice mogu ja (ili svako od nas) izabrati oblast koju rastura i na kojoj ce svi imati 0, a ja maksimum, ali nije u tome poenta. Poenta je da svi imaju manje-više podjednake šanse.
Kvalitet i popularnost italijanske književnosti ne može da se poredi ni sa jednom koje si nabrojao, sem srpskih, ali oni su nasi (citiram - ruske, engleske, francuske, srpske, njemačke, američke pisce). Ovo ne pisem kao laik, ali nije ni bitno, poenta je da ta oblast realtivno nepoznata čak i ljudima koji se razumeju u književnost i čitaju redovno, a kamoli ostalima...

Iskreno, voleo bih da se više ljudi izjasni, možda i ja grešim... - Vladimir Mladenov 2010-02-03

Samo da se nadovezem na priču...
Sad sam rešavao današnju - američki pisci. Nije bilo uopte lako, ali je bar bila podnošljivo teška, za razliku od prethodne. Mala primedba - nisu navodjeni recimo London ili Bukovski koji su krem američke književnosti. Da li to znači da u ruskoj neće biti Dostojevski, a biće Bunjin recimo? Po meni je to bez veze. - Vladimir Mladenov 2010-02-03

@xxx: Svaka cast za poslate spojnice. Nisam se proslavio, ali sam bar nesto naucio, sto bi valjalo da se odnosi i na ostale. Manite se jurnjave za bodovima, od toga nemate nista, znanje ostaje, a posebno je znacajno kada se odnosi na takve stvari kao sto su velikani knjizevnosti, a ne banalnosti tipa sinonimi za cipele, stikle i slicne stvari. - Kalimist 2010-02-03

@xxx: upravo sam procitao vas poslednji post, i za razliku od vas, ja bih molio supervizora da forsira spojnice koje ste poslali ako su kvalitetne kao i ove koje ste slali do sad. - Kalimist 2010-02-03

Drago mi je zbog ove polemike. Italijanski knjizevnici i pisci su krem knjizevnosti, a nije tajna da su najmanje zastupljeni u Srbiji, ovo ne kazem samo zato sto sam italijanista.Uzmite i citajte ljudi, evo i preporuke Dino Bucati "Prodavnica tajni". - imagine 2010-02-03

bez obzira što ovog meseca imam značajno manje bodova podržavam podiznje nivoa težine igre pošto se ja takmičim sa samim sobom meni je bitno naučiti nešto novo - acadimitrijevic 2010-02-04

@gale,@gilens,supervizor.Posto sam prozvan kao autor asocijacije ALENduzan sam objasnjenje.Ija sam mislio da se prost zove Alan dok nisam radi preciznosti proverio na internetu i svuda pise ALEN PROST.Ipak prihvatam vase primedbe jer sam i sam mnogo puta od komentatora cuo Alan Prost.Pa sam trebao radi mogguce zabune da stavim alternativu, s obziro da i sam kao igrac znam da jedno pogresno ukucano slovo moze odvuci misao na potpuno suprotnu stranu.Pozdrav Galetu vidim daje fer igrac - crni 2010-02-04

Danas,sam imao mali problem sa asocijacijom,ma bih zamolio supervizora ako moze da mi priznaju poene,ili da ponovo odigram,u svakom slucaju resio sam 4 kolone,nisam konacno,ali po isteku vremena nisu mi priznati poeni.:( - Aleksandar Tot 2010-02-04

crni ipak si ti u pravu pravo ime mu je alain a u francuskom jeziku kako se secam ai se cita e mada ima podataka o njemu kao alan prost.Nastavi sa slanjem asocijacija i naravno pozdrav! - Gale Djordjevic 2010-02-04

@xxx: retko zaboravljam, ali tesko da po pseudonimu mogu da znam o kome se radi:) - Kalimist 2010-02-04

@Navras, čini nam se da je xxx ranije bio prisutan pod drugim pseudonimom, ali to ćemo njemu prepustiti da otkriva ako želi. - Supervizor 2010-02-04

@supervizor,moze li jedna molba,u spojnici koju sam poslao"aerodromi",potkrala mi se jedna greska pa sam umjesto Venecije napisao Djenova pa ako mozete to ispraviti. - Donald 2010-02-04

@xxx: Ok, ako vecina misli da nisu toliko teske spojnice, priznajem da grešim, možda je samo mene pogodilo, pošto sam imao ubedljivo najmanje poena tu od svih spojnica do sada.
Nekom više leži sport, nekom istorija, nekom književnost, nije sporno, bitna je dobra zabava. - Vladimir Mladenov 2010-02-04

Heh...sad me je vec sramota,ali zamolio bih Supervizora da proveri danasnju asocijaciju koju sam poslao,ne znam da li sam omogucio da se kao konacno resenje priznaje i samo prezime knjizevnika,cisto da ne dodje do problema,ako se ikada pojavi ta asocijacija...Izvinjavam se i unapred hvala...:) - Aleksandar Tot 2010-02-04

Hvala supervizoru i hvala xxx, sad kad znam o kome se radi ne cudi me da su spojnice kvalitetne ako su dosle od coveka koji ima takav nivo opste kulture. Veliki poz Zoki, uz zelju da se ponovo sretnemo na nekom kvizu. - Kalimist 2010-02-04

@Aleksandar, mozete i sami proveriti sta ste uneli, ima link na Vasem profilu koji pokazuje uneta pitanja, spojnice i asocijacije. U svakom slucaju, mi proveravamo i dodajemo alternative pre nego sto "pustimo" asocijacije u igru. Doduse, priznajemo da se ponekad desi greska ili previd. - Supervizor 2010-02-05

Samo prekinite vise da u spojnice stavljate samo knjizevnost. Mislim da stvarno nema smisla - slavoljub 2010-02-06

danasnje spojnice su super pozdrav za sve rokere - Gale Djordjevic 2010-02-07

vratite nam predhodne spojnice...... - jecab86 2010-02-07

Odakle vam to da je ovca Doli klonirana 1996. godine? Proverio sam sve izvore, proverite i vi i ocekujem da ce dobiti poene oni koji su stvarno tacno odgovorili! - Vladimir Mladenov 2010-02-08

@Vladimir, pogledajte komentare na ovoj stranici. - Supervizor 2010-02-09

mozda nisam dobro video pitanje je bilo sta je "teramin" ,ako je tako napisano to sigurno nije muzicki instrument ako je pisalo "teremin" onda se izvinjavam
- Gale Djordjevic 2010-02-10

Ne svidjaju mi se spojnice. Jedan dan imam maksimum bodova, a narednih pet nula, sve zavisi koju oblast date... I dosta forsirate knjizevnost. Bolje da ih malo promenite ili da vratite prethodne spojnice... - Novak 2010-02-10

Mislim da nije toliki problem u oblastima koje se nude u spojnicama, nego u načinu kreiranja kriterijuma "težine". Bilo bi u redu da se u spojnicama iz bilo koje oblasti nađu bar 3-4 lakše (one bliže opštoj kulturi), a ostale mogu da budu i nešto teže. Tako niko ne bi bio oštećen. Oni kojima je npr. književnost hobi, ili struka, mogli bi da reše sve, a on kojima nije, imali bi bar neku satisfakciju u takmičenju uključivanjem nekoliko "lakših" parova, koje bi mogli rešiti. Ovaj predlog odnosi i na ostale oblasti (istoriju, biologiju, geografiju, sport...) - Coka 2010-02-10

Coka, mislim da je predlog dobar, sansu treba dati svim takmicarima, ovako kako je sad uradjeno spojnice su pretvorene u igru za svega 2-3% takmicara kojima je neka oblast struka ili veliki hobi, a za preostalih 97-98% takmicara one nemaju nikakvog smisla. Slagalica je zamisljena kao rozonoda, pa bi i pojmovi u spojnicama trebalo da budu prilagodjeni opstem znanju vecine kao sto je i u drugim igrama (slagalica, moj broj. asocijacije, ko zna zna) kako bi svi takmicari imali podjednake sanse. Mozda ovu igru treba potpuno ukinuti i uvesti neku novu. Svaka cast onom malom broju poznavaoca knjizevnosti i istorije, ali VELIKA JE STETA sto se slagalica pretvorila u igru iskljucivo za njih a ne za razonodu ogromne vecine takmicara! STETA! - Srba Milosavljević 2010-02-10

Uostalom, i prethodni izgled spojnice bio je bolji u odnosu na ovo sad, jer tamo su svi imali podjednake sanse pa ko ima bolju memoriju - tome i vise poena. - Srba Milosavljević 2010-02-10

@Srba i @Coka, odlicna ideja. Trudicemo se da ubuduce malo promenimo par spojnica ako su preteske. Da svako moze da spoji bar nekoliko pojmova. Posto smo vec pregledali spojnice za sledece 2 nedelje, ovakve izmene ocekujte od kraja februara pa nadalje. - Supervizor 2010-02-10

Hvala :) - Coka 2010-02-10

danas,12. februara nije htela da mi se otvori spojnica i posle sam dobio samo da imam 0 poena i da igram sledecu igru. Da li mogu na neki nacin da odigram tu spojnicu? - MilanD 2010-02-12

@Supervizor
Iz nekog razloga server danas nije primio moje poene za spojnicu i stoji tuzna 0... Da li je moguce dodati poene ili bar igru odigrati ponovo? - kalianlu 2010-02-12

Danas na kraju slagalice sistem je zablokirao i nisu mi upisani poeni. - Stefan Zdravkovic 2010-02-13

Pobogu, pobogu ljudi, ne moze svaka spojnica da bude Autori i dela! Poenta igre je raznovrsnost znanja i opsteg obrazovanja, a ne iskljucivo poznavanja književnosti. - Seamus 2010-02-13

@Seamus: mozemo Vam samo reci da pisaca nece biti skoro mesec dana, sledeci "zakazani" su tek sedmog marta. - Supervizor 2010-02-13

@kalianlu, Stefan i MilanD: mozete ponovo odigrati igre. - Supervizor 2010-02-13

Hvala - MilanD 2010-02-13

E ako iko pogodi kolonu C danas nek' mi se javi da mu čestitam :-) - Vlada T 2010-02-16

Od kada postoji ova slagalica, spojnice su najgora igra koju sam igrao...!!! - Novak 2010-02-17

Spojnice su preteške, kao i igra ko znqa zna, po svim kriterijumima... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-02-17

vratiti spojnice - djole ivovic 2010-02-18

Geografija, po ko zna koji put... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-02-19

Ovde veliki broj ljudi ne igra posteno, garantovano koriste razne vrste pomoci za ko zna zna na primer wickipediu, google ili sta znam, za moj broj digitron, za spojnice takodje(ove nove) mogu isto da nadju odgovore na netu. Nemoguce je da neko ima toliko bodova svaki dan. Mora bar nekad pogresiti. Samo mi nije jasno sta im znaci sto ce neko na ovom sajtu videti kako su oni najbolji pa ne pise im ni pravo ime i prezim. Treba prvih deset pozvati u pravu slagalicu pa da vidimo koliko ce znati - Todorovi 2010-02-19

U spojnici od 2009-09-14 ima greska slična jednoj iz koznazna od nekog raijeg datuma. Tesla nije jedinica ni za 'snagu magnetnog polja' (za to prvi put čujem :) ) niti za 'jačinu magnetnog polja', već za magnetnu indukciju. - Цане Вукић 2010-02-26

@petar_m: stvarno treba da bude za magnetnu indukciju. Nasli smo na par mesta da se pominju recenice tipa: najjace magnetno polje je u toj i toj astronomskoj pojavi i iznosi toliko i toliko T. Verovatno je autor ove spojnice citajuci takvu recenicu dosao da zakljucka da se radi o jacini, mada to nije ispravno. - Supervizor 2010-02-26

zasto u igri slagalica ne uvedete dodatne poene ako se pronadje rec ista i/ili bar kad je duza od one koju je nasao kompjuter, kao i na televiziji - IAndrija 2010-02-28

Spojnice su vam mnogo teske, znam da ih dosta salju igraci, ali su ranije bile mnogo lakse... - Petar91 2010-02-28

U IGRI SPOJNICE ZA 12-9-2009 POGRESNO STE ZA RADIJATOR STAVILI HLADNJAK, HLADNJAK JE FRIŽIDER. I TAKO DOK JA POPUNIH OSTALA POLJA, SVE MI SE ISPREMEŠTALO, PA ISPADE DA SAM REŠILA SAMO PRVU SPOJNICU. OSIM TOGA NISAM SIGURNA NI DA JE PLJOSKA - BUKLIJA, JESTE DA LICI NA PLJOSKU, A I NE MORA, ALI JE DALEKO OD PLJOSKE, JER SE BUKLIJOM POZIVAJU SVATOVI, A PLJOSKA JE ... ZNA SE. JEL MOZETE DA MI, ZBOG ONOG VASEG HLADNJAKA I RADIJATORA, PONOVITE IGRU? - Jelica Ikovic 2010-02-28

@IAndrija, ovo ovome je pisano vec nekoliko puta: nakon sto se pojavi duza rec i prizna se, onda se dodaje u recnik i onda sledeci igrac koji je isto "pronadje" nece dobiti dodatne poene. Ne zelimo da favorizujemo neke igrace samo zato sto su ranije odigrali igru. - Supervizor 2010-03-01

U danasnjoj spojnici nije mi priznat broj godina Dzimi Hendriksa i Dzima Morisona. Pretpostavljam da je problem u tome sto ste 3 puta stavili isti broj, a niste povezali svaki od njih sa svakom od tri licnosti. Ako zelite, mogu da Vam posaljem prt sc, gde se jasno vidi da sam tacno odgovorila. Nadam se da cete mi omoguciti da ponovo odigram ovu igru! Hvala! - vesnavignjevic 2010-03-03

Ja sam imao slican problem u spojnicama. Imao sam tacne odgovore (doduse samo 2) ali sam dobio 0 poena za tu igru. Da li bi ta greska mogla da se ispravi da i drugi igraci ne bi imali isti problem? Pozdrav - - Miško Brada 2010-03-03

I ja sam imao isti problem u igri sppojnica... - Andrija Cvetkovic 2010-03-03

Koja je svrha današnje spojnice? Da li neko zaista zna odgovore, da li je sastavljač znao?Preskočio sam je namerno i imao jedan tačan odgovor.Baš me je prosvetlio. - Dedavlada 2010-03-05

Današnja spojnica je besmislena,pogodio sam slučajno to što sam odigrao.Kako drugačije pogoditi a igrati znanjem? Čak i oni koji imaju i više od šake dolara nemaju pojma niti ih zanima.I šta smo naučili? - RNR 2010-03-05

Naucili smo da vise ne stavljamo spojnice sa stranim "novcima" :) - Supervizor 2010-03-05

Toliko retko viđamo te novce da ih ni ne znamo...Probajte bolje jednog dana kad nam se popravi standard. - Vlada T 2010-03-05

Ukinite spojnice - sacuvajte igrace. U proteklih mesec dana komentari su dokazali da su potpuno besmislene. Ubacite drugu igru - Srba Milosavljević 2010-03-07

Molim Supervizora da ispravi gresku na mom nalogu vezano za spojnicu za jedanaesti mart. Nakon slanja iste pukao je server i ostala sam bez poena po ko zna koji put! Molim još jednom supervizora da reaguje!!! - Nevenica lepotica 2010-03-11

Bezveze je kod ove spojnice to sto se sve zivo ispomera ako se npr. neki pojam sa kraja prebaci u sredinu! Onda istekne i vreme, a nema sanse da stignem sve da slozim ponovo kako je bilo! Trebalo bi uraditi nesto da se to ne desava, npr. pojmove iz druge kolone staviti sa strane, pa onda da se odatle ubacuju na mesto! Hvala! - Branis 2010-03-13

@Branis: imamo u planu noviju verziju igre koja ce da radi otprilike tako kako se opisali. - Supervizor 2010-03-13

Zasto mi danas nisu priznati bodovi u igri spojnice? - dadana 2010-04-13

@dadana: sistem kaze da niste spojili ni jedan par ispravno. - Supervizor 2010-04-13

E pa sistem laze, i to nije prvi put... - dadana 2010-04-13

@dadana, dali smo vam da odigrate ponovo igru, u cemu je problem? Da li vam ponovo nije priznao spojnice? - Supervizor 2010-04-13

Nema problema, samo vam sugerisem na to, jer nije prvi put... Nadam se da prihvatate sugestiju, i naravno mnogo vam hvala sto ste mi dozvolili da ponovo odigram... - dadana 2010-04-14

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0148 sec.

Copyright © 2024